06
mai
10

Diverse beskjeder

VIKTIG!
Jeg trenger å få fullt navn, fødselsdato, nåværende beltegrad, navn på foreldre, telefonnummer og epostadresse som dere sjekker jevnlig (viktig!). Dere kan enten fylle ut skjemaet under og levere det til meg neste uke, eller sende meg en epost med opplysningene til meg.
Min epostadresse er: hb.n.nguyen(alfakrøll)gmail.com

LØRDAGSTRENING
Det er 3 lørdagstreninger igjen hos Troll KK før dette semesteret er over. Denne lørdagen er jeg instruktør. Lørdag 22. mai er det André Heede som har treningen og på den 29. mai er det Tom Isaksen som leder den siste lørdagstreningen. KA Årvoll har vært dårlig representert, mens det kommer mange fra KA Fjellhamar og KA Ullevål. Lørdagstreningene er kjempefine ekstratreninger og jeg anbefaler alle å delta. Der får dere trent med andre instruktører som har mye annet bra å lære bort, samtidig som dere får trent med mange andre flinke utøvere. Jeg syns det er kjempesynd at det er ikke flere fra KA Årvoll som er med på lørdagstreningene, så jeg ønsker at dere tar turen dit i fremtiden.
Lørdagstreningene starter kl 10:30 og varer til kl 12:00. Har dere noen spørsmål så er det bare å ta kontakt med meg via epost.

BETALING
De av dere som har ikke betalt medlemskapsavgift innen 20. mai vil ikke få mulighet til å gå opp til gradering. Hvis dere har noen spørsmål så skriv meg en epost.


0 Svar to “Diverse beskjeder”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar