19
feb
10

Vinterferie

Hei alle sammen!
Jeg har noen beskjeder til dere:

TRENING OG VINTERFERIE
Jeg vil gjerne minne dere om lørdagstreningene som vi har borte på Mortensrud. Lørdagstreningene varer fra kl 10:30 til kl 12:00 og passer for både nybegynnere og for utøvere som har holdt på en stund. Det er hovedsakelig Tom, André og jeg som har treningene. Tom spesialiserer seg på selvforsvar, André på kumite og jeg på kata.

Selv om det står på terminlisten at trening lørdag den 20. februar utgår på grunn av vinterferie, så gjør den ikke det. Det er altså trening lørdag 20. februar kl 10:30 – 12:00, og jeg skal være instruktør =)

I uke 8 er det vinterferie. Det betyr at det er ikke trening på Årvoll torsdag den 25. februar siden skolen er stengt. Bruk tiden til å komme dere ut for å leke i snøen og stå på ski istedet 😉

MEDLEMSAVGIFT
Også må jeg minne de av dere som ikke har betalt medlemsavgift om å gjøre det snarest. Jeg må betale penger til forbundet for at dere skal være forsikret av forbundet. Medlemsavgiften er kr 1300.

ENDRING AV TRENINGSTID
Jeg vurderer å flytte om på treningstidene slik at partiet som starter kl 18:45 trener fra kl 17:30 til 18:15 mens partiet som starter kl 17:30 trener fra 18:15 til 19:30. Dette gjør jeg fordi jeg tror det er bedre at de yngste starter treningen sin tidligere på dagen. Jeg vil gjerne høre fra dere om dette er noe dere støtter eller ikke.

Ellers vil jeg gjerne ha tilbakemelding på hva dere syns om treningen, hva dere syns er bra og hva dere syns jeg trenger å bli bedre på. Jeg har fortsatt mye å lære selv som instruktør =)

Ellers ønsker jeg alle sammen en god vinterferie!
Første trening etter vinterferien er torsdag 4. mars.


0 Svar to “Vinterferie”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar